Social Icons

vineri, 1 martie 2013

Primavara, bine ai venit!

Oficial de azi incepe primavara. 1 Martie! Frumos! Ziua se anunta a fi una frumoasa. Soarele ne-a scaldat chipurile inca de la primele ore, desi obrajorii ne erau inca rosii de ger. Incercarile de a-i pune Mariucai o bratarica martagoasa s-au deovedit a fi inutile. A tras de ea pana i-a fost scoasa. Am incercat in fel si chip sa ii explicam ca e mai-mai, ea avea o problema, sa o scoata.
Nu am dus martisoare la cresa. Am dat bani pt cadou de 8 martie. Nu am dat martisoare nici la colegi. O sa dau intr-o alta zi.
Azi am senzatia ca multi sunt falsi si dau pe-a fara de prostie. Am vazut femei de la coada vacii, care le sterge vaca mucii cu coada, impopotonate mai ceva ca o pagoda. Urate! Hilare! De ce vor sa strice asa zi frumoasa? Vor sa sperie primavara? Multi nu au simtul penibilului, sincer. 
De ce isi schimonosesc sufletul? De ce nun sunt EI?
Nu-mi bat capul azi! Azi e frumos din cale-afara! E CALD! Inselator ce-i drept! Dar abia astept sa-mi iau copila de la cresa si sa mergem la plimbare. 
Primavara frumoasa sa aveti! Cu soare si bucurii in suflet!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Sa aveti o primavara frumoasa ca voi , fete dragi si minunate! :)