Social Icons

joi, 13 decembrie 2012

Primele impresii

Azi, zi de 13, am reusit sa ne vedem CASA NOASTRA. E frumoasa, spatioasa, camere largi, luminoase.
Emotii cat China de mari. Vazuta in fata usii, cu cheia in yala, intra de poti. Un val de caldura si emotie m-a cuprins si mai sa scap lacrimile la vale. Stiind cat am asteptat si cum ne-am mutat dintr-o chirie in alta, acum sa avem CASA NOASTRA, parea un vis ireal.
Ne-a intampinat un aer cald, deci vom avea facturi de platit la Termica, furnizorul de caldura. Sunt si mici stangacii, chiuveta la bucatarie e pusa fix dupa usa, o gaura din bucatarie in balcon al carei functionalitate inca nu am aflat-o, chestii care se pot remedia.
Imi plac nespus ferestrele mari, camerele fiind astfel foarte luminoase. La prima vedere, imi plac vecinii de palier. Par a fi tineri cu capul pe umeri, sociabili, dispusi la chestii noi. 
Insa m-a dezgustat foarte tare atitudinea pilelor, neamurilor si alte categorii care au obtinut aceste case, fara un minim de asteptare, doar pt ca lucreaza la una sau alta din institutiile subordonate primariei. Nu am inteles comentariile: jegurile de usi, ce-i cu gresia asta infecta, nu vezi ce culoare are? Usa de la intrare, ce-i drept, este de o calitate indoielnica, dar nici cu patura nu stai in usa. Poti sa o schimbi. Cat despre gresie, scoate-o frate si puneti din aia la 100 lei/mp. Dar sa te intreb altceva? De ce ai venit la usa jegoasa data de primarie? De ce nu ti-ai facut credit pe vreo 30-35 de ani la vreo banca si sa platesti rata de cel putin 1000lei/luna? Pentru ca muncesti la negru si nu ai cum? Hai mars jeg obosit! Te-ai ajuns si dai cu muci in fasole?

1 comentarii:

Loredana spunea...

Doamne ajuta!
Sa va fie de bine!