Social Icons

joi, 20 decembrie 2012

Prima serbare!

Sincer nu ma asteptam ca atat de mici sa li se faca si lor o asa zisa serbare, la care sa vina Mosu. Si au primit fructe si ceva dulciuri, fara sa cotizam vreun ban. Exista asa ceva in Romania? Se pare ca da! Mai rar, dar exista.
Am imbract-o frumos, cu rochie gogosata, bluza si ciorapei rosii, caciula de Mos. 
I-am explicat cat am reusit, ca va veni Mosu si va spune "Ho! Ho! Ho!" si ca le va da daruri, ca Mosu iubeste copii, ca nu le face vreun rau. Cu explicatia am ramas. TOATE Mariile, la vederea Mosului s-au organizat rapid in grupul bocitoarelor! :)))
Nu am participat la serbare, asa ca abia astept sa vad filmarea. Nici un parinte nu a participat. Cred ca se organiza IMEDIAT grupul bocitorilor seniori :))))
Per ansamblu cred ca a fost frumos! 

1 comentarii:

PiArte spunea...

Tulai da` ce frumusete ai tu acolo...si cat de mare a crescut. Sa fiti sanatoase si voioase, va pup