Social Icons

sâmbătă, 1 decembrie 2012

De ce gatesc?

Nu pentru a trai, dar nici nu traiesc ca sa gatesc. Sau da, sau nu. Ca sa fie si capra si varza impacate, sa fie cate putin din fiecare. 
Inainte, cand dispuneam de mai mult timp liber, postam aici ce gateam. Gatesc si acum, insa timpul e din ce in ce mai nemilos si mai vitreg cu mine, fuge ca nalucu si ma lasa cu ochii in soare.
Niciodata nu m-am ridicat la rangul de mare diva in bucatarie. NU! Eu am gatit doar pentru mine si ai mei, am gatit mancare obisnuita, romaneasca sau straineza :)) am gatit chestii normale. Cand am incercat sofisticarii, unele  mi-au iesit, dar pe de parte semana cu muza, altele au aterizat direct la cos. Soarta si destinul. Nu tot este si comestibil la final.
De cand am descoperit feizbucul :)) am inceput sa postez si acolo diverse chestii cucinaresti. Numai ca diversele comentarii le-am cam simtit asa, intepatoare, acide, putin rautacioase. Nu gatesc ca sa omor pe nimeni, pacatele mele. Nu postez ca sa fac in ciuda cuiva! Gatesc ca MIE IMI PLACE SA GATESC. Am cochetat de mica cu aceasta indeletnicire. M-a fascinat! M-a atras!
Asa cum am mai spus, gatesc chestii absolut banale, doar ca le combin cum imi vine, le asez la nimereala, sunt antitalent la decorat, aranjat, pozitionat. 
Nu postez ca sa sucesc mintile cuiva. 
Spun cat se poate de sincer, unele comentarii au atras dupa sine si lacrimi. Am simtit rautatea in litere. 
Cine ma apostrofeaza ca ii omor, ca nu stiu ce le fac, va spun ca si voi puteti sa faceti ce fac eu. Doar ca, eu pun atat de multa pasiune si dragoste in ceea ce fac, incat vreau ca postarile mele sa fie o sursa de inspiratie pentru momentele cand te frasui, ca nu stii ce sa pui in farfurie. Asa cum eu ma inspir din postarile unor adevarate bucatarese, fara sa le spun ca ma omoara, ca ma nu stiu ce.
Daca va face placere sa gatiti, faceti-o din suflet. Daca nu, abtineti-va sa-i mai raniti pe altii!

2 comentarii:

Carmen spunea...

Vero... de unde ti-a venit asa? sa stii ca imi pare rau. Poate ca am spus si eu ca ma omori sau ca imi faci rau... sa stii ca glumeam... nu te supara si lasa lumea sa vorbeasca... imi place ce faci si sunt convinsa ca o faci cu drag pentru cei dragi tie... sa stii ca de multe ori ma inspir sau pur si simplu imi da idei de mancare. mi se intampla des sa intru in pana de idei... si atunci caut... si de asta cred ca e bine ceea ce faci... te poop si imi cer scuze inca o data daca te-ai simtit jignita de comentariile mele. am sa imi masor cuvintele data viitoare. Promit!

MARIA spunea...

ți-am mai zis că ești bogată?
bă, mie nu-mi place de nici o culoare bucătăreala, și unele persoane nu vor să înțeleagă treba asta. aș vrea și eu să fac tot felul de chiestii și combinații, dar dacă nu-mi place... ce să fac ?

stimă.
pup.