Social Icons

duminică, 21 octombrie 2012

Vi s-a intamplat?

Va plac filmele sangeroase? Mie nu! Dar aseara mi-am facut-o cu mana mea. Stiu, se cheama lucru manual, numai ca al meu m-a ingrozit groaznic :)))
M-am uitat eu pe la TV pe unde am gasit ceva interesant si am poposit pe PRO. Incepea "My bloody Valentine". Daca as fi vazut secvente, zau ca nu mai imi trebuia. Desi am vazut inceputul, un spital de oameni spintecati, cu sange pe pereti, inimi scoase, desi mi s-a zburlit pielea pe mine, m-am incapatanat sa ma uit. Ma captase actiunea si voiam sa vad ce se intampla. Si m-am uitat! Jur ca nu mai imi trebuie.
La final ma durea ficatul de frica. Ati patit? Eu stiu ca nu sunt tocmai ok, incepe sa imi expire ITP-ul la cap`sor, dar NICIODATA in viata mea nu mi s-a intamplat asa ceva. Sa ma uit la un film si sa imi fie frica sa dorm. Ma rugam la Cel de sus sa aiba Mariuca o seara linista si sa nu fiu nevoita sa stau chiar planton. Incercam sa ma uit afara si-l vedeam pe minerul ala cu tarnacopul in mana. Pfuaiii. Piei naiba din gandul meu.
Cum naiba sa ti se intample asta? Dar nu mai imi trebuie.
Am vazut ca e si 3D. Daca il vedeam asa, sigur faceam infart. 

0 comentarii: