Social Icons

luni, 10 septembrie 2012

Spre bine

Asa cum scriam in postarea anterioara, micuta mea domnisora a fost bolnavioara. Am facut analize si alte investigatii, concluzia: infectie urinara cu e-coli. De unde si cum ma`sa l-a luat nu pot sa imi dau seama.. Pe cine intrebi nu iti da un raspuns ferm si clar, toti iti spun ca poate de colo, poate aia sau ailalta. Si cum in globul de cristal nu pot sa o pun si sa o cresc, ii administrez antibioticul o data la 24 de ore si vedem cum va mai fi.
Oricum Mariuca incepe sa redevina ea, o zvarluga zvapaiata, care acum e sus, acum e jos, acum e in camera, acum scoate formele de briose din dulapul din bucatarie, ca mai apoi sa traga dupa ea sticlele de 5l cu apa din baie. Sincer, nu-mi place sa o vad bolnava, e apatica rau, nu rade, nu are chef de nimic, mai scurt e ciufutica naspa. Mai bine sa stau cu ochii in 4 si mari cat cepele dupa ea. Mai bine ii spun de fiecare data ca nu e voie cu recipientul de Cif ca face buba-buba si mami sufera, decat sa ii pun termometrul la jumatate de ora sau o ora sa vad daca i-a scazut sau nu febra. 
Suntem pe Cedax timp de 7 zile, facem pauza si apoi repetam urocultura. 
Dar ce ma bucura e faptul ca i-a revenit pofta de mancare. Sincer nu ma asteptam ca acest apetit sa revina asa de repede si atat de in forta. Mai sa scap copilul in foamete pana era gata masa. Am inceput sa o las sa manance singura. Nu conteaza ca se face de nu o mai vezi, important ca reuseste sa duca si la gura. Mai intervin si eu cu cate o lingurita-doua sa fiu sigura ca are ceva in stomacel, restul e CANCAN :)))

0 comentarii: