Social Icons

luni, 17 septembrie 2012

Fluturasul a zburat

"Fluturas nu mai ai aripioare,
Domnul conte ti le-a retezat!"... sau in cazul nostru, doamna asistenta ti l-a scos.
Cum scriam o postare in urma, Mariuca a fost bolnava. S-a vindecat, sper, acum astept sa treaca perioada de pauza si sa refacem diverse analize sa vedem de am scapat de e-coliat sau nu.
Si cat a facut tratamentul i-a fost pus la mana un fluturas, celebrul fluturas, pe care am observat ca majoritatea copiilor refuza sa le fie pus, dar mai apoi se indragostesc de el.
Cu timpul si Mariucai incepuse sa-i placa "la udat fluturasul", caci, daca nu stiati, cand este administrat ce e de administrat pe vena, atunci se uda fluturasul sa prinda puteri, sa i se faca aripile mai frumoase si mai lucioase :))) Prosteala pe fata! Dar trebuie, ca de nu, e vai si amar de coco-steaua lor! 
Duminica seara a fost ultima udare de fluturas, drept pt care trebuie sa pregatesc copilul pt despartirea de fluturas. Si cat am urcat cele 5 etaje pana sa ajungem in sectie de pediatrie, i-am explicat Mariucai despre zborul fluturasului. Ca s-a facut suficient de mare sa poata zbura singur, ca doamna ii va mai pune o singura data apa sa ii ajunga si apoi nu va mai sta pe manuta ei.  A stat cuminte, a avut loc procesul de udare si cand sa zboare, uite ca ea nu mai voia sa zboare. A cam jelit dupa el, dar usor-usor a inteles ca el trebuia sa zboare la mama lui. 
Pana una alta, inca mai imi arata manuta si imi spune ceva inca nedescifrabil. Insa ridica manuta sus, semn ca fluturasul a zburat!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Dragalasa mica! Pupam manuta si sa se faca bine minunea de copiluta!